Internetová rádia

Proč je internetové rádio je největší reklamní příležitostí budoucnosti?

Internetové rádio má potenciál být nejrozšířenější formou médií vůbec. Dokonce důležitější než film, televize, nebo knihy. To proto, že hudba může být konzumována během provozování mnohých aktivit. Nejdříve si vyjasněme dvě skupiny posluchačů. První skupina posluchačů preferuje poslech generovaných playlistů, nebo rádiových stanic. Tato skupina preferuje hudbu jednoduše zapnout a nechat hrát. Zatím co druhá skupina si aktivně vybírá jednotlivé skladby. Většina lidí preferuje model pustit rádio a nechat ho hrát.

RADIODROM.CZ

V roce 2014 byla jedna třetina Američanů zvyklá používat svoje mobilní telefony k poslechu streamované hudby. Mladí, ve věku 18-24 let, poslouchali internetová rádia více, než z pozemních vysílačů. Dvě z pěti nejpopulárnějších mobilních aplikací v roce 2015 (Pandora a Youtube), jsou používány pro poslech streamované hudby. Lidé teď tráví víc času na mobilních telefonech, než sledováním televize. Ještě nikdy nebyla větší příležitost pro rozvoj marketingových nástrojů v oblasti internetových rádií.

Lidé teď tráví víc času na mobilních telefonech, než sledováním televize

Pojďme zvážit potenciální výhled internetového rádia. Průměrný člověk spí 7 hodin denně. To znamená, že až 17 hodin denně může průměrný člověk poslouchat internetové rádio. Navíc se očekává, že v roce 2017 bude online 3,5 miliardy lidí. To znamená, že každý den poskytne celosvětově 59,5 miliardy poslechových hodin.