Nabíjecí kiosky

Často se z různých statistik dozvídáme, že prodeje mobilních telefonů rok od roku neustále rostou. V současné době existuje poměr více než jeden mobilní telefon v provozu na osobu. A zbytek rychle se rozvíjejícího trhu s digitálními médii rovněž - téměř každý z nás vlastní nějaký iPod, iPad, MP3, PDA či digitální fotoaparát. Využívání těchto technologií se bohužel pro jejich uživatele neobejde bez potřeby nabití baterie. A bývají to často pro nás důležité chvíle, kdy velice nutně potřebujeme někomu zavolat, dodělat důležitou práci na notebooku, poslat mail či zachytit neopakovatelný obrazový výjev, když vidíme na svém technologickém zázraku blikající nápis „battery low“ a následně černo… Co teď? Vzpomeneme si, kde jsme viděli naposledy nabíječku… bylo to doma na stole nebo v práci? Ale já zrovna nakupuji, nemá po ruce nabíječku…

Právě pro tyto situace nabízíme jednoduché řešení – nabíjecí kiosek, který umožňuje nabití baterií velké škály různých mobilních či jiných digitálních zařízení v krátkém čase. Kiosky jsou umístěny nejčastěji v obchodních centrech, v rámci dalšího rozvoje jsou však plánovány i jiné lokace v místech, kde mohou být co nejlépe využity.

Umožňuje nabíjení baterie mobilních zařízení denní potřeby (mobilní telefony, iPod, iPad, MP3, PDA, digitální fotoaparáty)

Instalace v obchodních centrech (Velké množství oslovených)

Mnoho způsobů užití reklamy (dotykový LCD panel, aplikace, brandování kiosku, komunikační plocha, prolink)

Rozsáhlá síť po celé České Republice

Proč by Vás měly nabíjecí kiosky zajímat?

Systém umisťování kiosků do obchodních center, se dá velice efektivně využít jako nový rozměr in-store marketingu. Tato umístění nabízí širokou základnu potencionálních zákazníků rozhodnutých nakupovat, které můžeme oslovit. Čas strávený nabíjením zákazník nerušeně věnuje reklamnímu sdělení.

Výhodou nabíjecích kiosků ve srovnání s tradičními statickými možnostmi reklamy je flexibilně se přizpůsobovat Vašim potřebám a interaktivně reagovat na potencionální zákazníky.

A právě v místě prodeje je (in-store media) Digital Signage důležitým bodem k oslovení zákazníků. Projekt nabíjecích kiosků pomůže Vaší společnosti zvýšit interakci se zákazníky prostřednictvím dotykových aplikací. Tyto aplikace dokáží udržet a ovlivňovat zákazníky, tím že poskytují multimediální obsah kdykoli a kdekoli. Což se jistě pozitivně projeví v ekonomických výsledcích Vaší společnosti.

Místo pro nabíjení mobilních zařízení

"Registrujeme počet nabíjení za den a dotyková obrazovka umožňuje komunikovat se zákazníky, zatímco čekají.

Výhody in-store marketingu

Nabízí jedinečnou službu pro uživatele (dobíjení baterie = pomáhá), proto je budou sami aktivně vyhledávat a společně s tím i Vaši nabídku.

Jedinečná služba pro uživatele, který potřebuje nabít přístroj - sám aktivně vyhledá nabíjecí kiosek, a tím i Vaši nabídku

Uživatel věnuje aktivně pozornost Vašemu sdělení, protože využívá čas při čekání na nabití přístroje

Nabití přístroje je k dispozici bezplatně pro potenciální zákazníky – pomáháme tak efektivněji budovat loajalitu k Vaší značce

Efektivní marketingový nástroj v blízkosti místa prodeje

Dotyková obrazovka umožňuje interaktivně komunikovat se zákazníky během čekání na nabití přístroje

Neomezené možnosti zlepšování mechanismů prodeje nebo oslovení prostřednictvím aplikací na dotykové obrazovce

Oslovte Vaší značkou

 

Proč umístit reklamu na nabíjecí kiosek?

70%
Rozhodnutí o koupi se provádí v místě nákupu
30%
Obyvatel ČR dělá neplánovaný nákup značky až v místě prodeje
68%
Nakupujících řeklo, že in-store zprávy pomáhají jejich nákupnímu rozhodnutí
44%
Spotřebitelů uvedlo, že změnilo rozhodnutí po shlédnutí před nákupem
80%
Informací , které spotřebitel vnímá v prodejně je vizuálních